Logo

WIEK

WIEK is een samenwerkingsverband tussen bedrijven die elkaar vinden in het geloof dat theater hét medium is om mensen empathischer te maken.

Ze delen het motto: delen is vermenigvuldigen. Vandaar WIEK, de wieken van de molen vormen het teken van vermenigvuldigen (de X) en door samen te werken kunnen zij meer wind vangen, waardoor de molen sneller gaat draaien.

Wiek is ook een deftig woord voor vleugel en op deze vleugel worden de partners gedragen. De oorsprong van deze vleugel ligt in het logo van het bedrijf dat in 1997 begon met het zoeken van talenten en krachten in mensen, om deze mensen vervolgens te laten vliegen.

Partners in WIEK moedigen elkaar aan. Zij willen elkaar verder brengen. 


Dat kan ook alleen, maar zij geloven dat ze samen verder komen. Ze kleuren graag buiten de lijntjes en willen hun kennis en ervaring delen met elkaar en hun omgeving. Daar wordt de wereld mooier van, vinden zij. Dat doen de partners met via verhalen op scholen, bedrijven en de Nederlandse schouwburgen. Elk met hun eigen expertise: educatie, business entertainment en vrije voorstellingen.